Zajímáte se o vaše pozice ve vyhledávačích, a proč někteří vaši konkurenti jsou výše, než vy? Bohužel odpověď není jednoduchá. V květnu 2021 přichází další metrika, na kterou byste se měli zaměřit.
Zajímáte se o vaše pozice ve vyhledávačích, a proč někteří vaši konkurenti jsou výše, než vy? Bohužel odpověď není jednoduchá. V květnu 2021 přichází další metrika, na kterou byste se měli zaměřit.
Nic neplatí vždycky a všechno může být jinak. Jsou obory, v nichž platí jenom tvrdá data a výsledky laboratorních testů. Takové však nejsou všechny obory, naštěstí, jinak by nám pukla hlava. Hromada technických parametrů, přesných měření a složitých výpočtů, kterou je náš mozek schopen přeházet a uložit, je velmi malá. A je tím menší, čím nudnější a složitější obor prezentujete. Takže dneska myslíme na tu hezčí polovinu světa, kterou můžete získat, ale těžko přesvědčit.
Zúčastnila jsem se této marketingové události a také jsem přednášela. Společně s Evou Fruhwirtovou jsme představily kampaň pro Koloběh Dalešického pivovaru. Naše prezentace byla o propojení offline marketingu s onlinem a nutnosti sbližování zákazníka se značkou. Ukázaly jsme, jak je možné za relativně nízký rozpočet udělat PR a reklamu tak, aby se finančně vrátila, v tomto případě v podobě závodníků a návštěvníků sportovní akce.
Nedávno se naše agentura účastnila konference pořádané sítí reklamních a marketingových agentur Win-win network s názvem “O sbližování”.
Byla to jedna z mála konferencí, která se nezabývala jen holými teoretickými fakty, ale zaměřila se spíše na praktické tipy pro podnikatele, marketingové specialisty a manažery a v neposlední řadě i pro nás agentury. Předávali jsme si zkušenosti z našich reklamních kampaní, odtajňovali strategie, úspěchy i neúspěchy jednotlivých marketingových kroků.
Žijeme v době, kdy výpočetní technika je neodmyslitelnou součástí našich životů, tak proč ji nevyužít i k vašemu podnikání? Jste nováčci na trhu a hledáte své nové zákazníky? Či jste „zaběhlí mazáci“ s vybudovanou databází svých stávajících klientů, avšak nevíte jak ji co nejefektivněji uchopit a vydělávat na ní?
Založili jste si na Facebooku firemní profil, protože tam dnes musí být každý?
Nepřivádí k vám Facebook nové zákazníky a nevytváří nové obchody tak, jak jste čekali?
Zjistili jste, že nevíte, co tam vlastně máte psát? A jak často?
Budování vztahů s veřejností není jen komunikace s médii a psaní článků. Do oblasti PR spadá i to, jaké má společnost vztahy se svými zaměstnanci. Přečtěte si zkušenosti specialistky na public relations.